Din gruppledare

Jag har sett hur arbete i grupp hjälper människor att få djupare kontakt med både sig själva och andra människor. Men jag vet att många tycker att tanken på att dela med sig öppet i en grupp är skrämmande och därför har jag skapat den här sidan som ett sätt att minska den naturliga ångest som väcks av tanken på att själv gå i gruppterapi.

Jag har valt att gå min egen utbildning vid The Center for Group Studies i New York, som är ledande i världen på att lära ut gruppterapi på psykoanalytisk grund.

Några teoretiska influenser

  • Irvin Yaloms interpersonella processgrupper

  • Modern analytic groups (Louis Ormont, Hyman Spotnitz, Leslie Rosenthal etc.)

  • Objektrelationsteori

  • Martin Bubers jag-du

  • Existentiell psykoterapi

Vill du arbeta tillsammans?

Skicka ett mail här så kan vi se ifall jag kan vara till hjälp för dig.